لوگوی شرکت فولاد جاوید بناب
shoar1403

بازدید استاندارآذربایجانشرقی از شرکت فولاد جاوید بناب

بازدید استاندارآذربایجانشرقی از شرکت فولاد جاوید بناب
شرکت فولاد جاوید بناب بعد از دو دهه تاسیس، میزبان اولین استاندار در این شرکت شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد جاوید بناب، مالک رحمتی استاندار آذربایجانشرقی امروز پنجشنبه 27 ام اردیبهشت ماه با همراهی مدیران استانی، فرماندار و نماینده شهرستان و با حضور محمدرضا سمسار رییس هیئت مدیره و فرهاد اللهقلی یاری مدیرعامل این شرکت ، از خطوط تولید، طرح توسعه  و کارگاه ماشین کاری این شرکت بازدید به عمل آورد.
مالک رحمتی استاندارآذربایجانشرقی در جریان این بازدید، با تمجید از قابلیت ها و توانمندی های این واحد تولیدی در بکارگیری توان و دانش بومی، ایجاد ، احداث و بهره برداری از خطوط تولید و پروژه در دست اجرا که کاملا در داخل این شرکت طراحی، ساخت و نصب می شود را ستودنی و مایه افتخار دانست. 
بازدید استاندارآذربایجانشرقی از شرکت فولاد جاوید بناب
محمدرضا سمسار رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد جاوید بناب نیز در این بازدید با اشاره به استقلال و خود اتکائی این شرکت گفت : با حضور نیروی انسانی ماهر و توانمند و استفاده ار تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته در تامین و ساخت کلیه قطعات مورد نیاز خطوط تولید اعم از احداث و پشتیبانی آن ، کاملا مستقل و خودکفا هستیم و همین باعث شده است که خروج ارز، زمان تامین و بکارگیری و کیفیت لازم در قطعات مورد نیاز ، مدیریت بهینه را داشته باشیم و در نهایت با تولید محصولی کیفی توانسته ایم به بیش از 14 کشور صادرات  داشته باشیم.
وی در پایان این بازدید با تقدیر از تلاش ها و حمایت استاندار محترم از تولید و صنعت عنوان نمود که دکتر رحمتی اولین استانداری هستند که بعد از دو دهه تاسیس در این شرکت حضور یافته اند .
شایان ذکر است که مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری در سال های گذشته در این مجتمع فولادی حضور یافته اند ولی برای اولین بار است که بالاترین مقام اجرائی استان در این شرکت حضور پیدا می کند.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.