لوگوی شرکت فولاد جاوید بناب
shoar1403

حضور فولاد جاوید بناب در بیستمین نمایشگاه بین المللی متافو تهران

حضور فولاد جاوید بناب در بیستمین نمایشگاه بین المللی متافو تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد جاوید بناب ، بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متافواز تاریخ ۳ تا ۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و فعالان و صاحب‌نظران این حوزه را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد، شرکت فولاد جاوید بناب هم حضور فعال خواهد داشت و به معرفی توانمندی ها و محصولات خود خواهد پرداخت.
بر اساس گزارش های منتشره امسال حضور و استقبال شرکت ها بیشتر از سال گذشته است ، این نمایشگاه در سال گذشته با استقبال زیاد فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI)، با حضوربیش از ۴۵۰ شرکت از ۱۷ کشور مختلف، در ۲۰۵۰۱ مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شد.
در این نمایشگاه شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.
بخش‌های مختلف نمایشگاه عبارتند از؛ آهن و ، ریخته‌گری، قالب‌سازی، آهنگری و ماشین‌کاری ، فلزات غیرآهنی ، معدن و صنایع معدنی ، انواع کوره‌های صنعتی، سرامیک‌ها، نسوزهای شکل‌دار و بی‌شکل، عایق‌ها و مواد الیافی، قطعات و تجهیزات نسوز) و پروژه‌های صنعت و معدن
شایان ذکر است این نمایشگاه از ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد .
شایان ذکر است شرکت فولاد جاوید بناب به عنوان واحد نمونه صادرکننده به بیش از 14 کشور جهان صادرات داشته و با تکیه بر توان و دانش داخلی خود و با بهره گیری از ماشین آلات و امکنات و دانش مهندسی روز ، محصولی کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند.
روابط عمومی این شرکت با افتخار وصمیمانه از تمامی علاقمندان و همراهان همیشگی خود دعوت بعمل می آورد تا از غرفه این نمایشگاهی این شرگت در سالن 1/44 و غرفه B04 بازدید بعمل آورند ، نمایشگاه از 3 تا 6 آذرماه و از ساعت 8 صبح لغایت 15 برپا خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.